Transport si retururi

EvoKids.ro livreaza doar pe teritoriul Romaniei si va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare si costuri estimative de livrare, care pot varia in functie de diversi factori enumerati mai jos.

La adresa de contact nu este un showroom sau depozit.

Pentru receptionarea comenzilor de catre persoane fizice, este necesar prezentarea documentului de identitate. Pentru firme este necesar documentul de identitate si imputernicire din partea firmei.

EvoKids.ro are contract cu urmatoarele firme de transport:

 

dpd  fancourierallpacka

 

Informatii cost estimativ transport curier livrare cu serviciul economic:

20 RON pana in 3Kg 

  • Livrare in 24-48 ore in orasele principale.
  • Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 200 RON pentru produsele/transporturile pana in 3 Kg si cu un volum redus, livrate dintr-un singur depozit.
  • 2 incercari de livrare pentru serviciul Economic

 

Servicii si tarife suplimentare:

  • Kg suplimentar peste 1 Kg  +1 RON
  • Redirectionare in alta localitate 100% costul de transport
  • Pentru livrari in zonele definite de curieri ca zona 1 si 2, vor fi taxe suplimentare de livrare sau pret/km.

 

Factori care influenteaza costul si termenul livrarii:

  • Distanta fata de locatia expeditorului si accesibilitatea;
  • Locatia fiecarui depozit din care se livreaza produsele de pe aceeasi comanda;
  • Dimensiunea si greutatea produselor;
  • Conditiile meteo si de drum;
  • Perioade mai aglomerate (sarbatori legale, perioade promotionale ex: black friday);
  • Distanta fata de cel mai apropiat oras in care firma de curierat are punct de lucru sau colaboratori;
  • Zilele libere de sarbatorile legale;

 

Informatii generale:

  • Livrarile sunt planificate sa plece din depozit in 24 ore, dar e posibil sa apara intarzieri in anumite situatii neprevazute;
  • Costul final se confirma telefonic, in urma confirmarii comenzii, cumparatorul avand optiunea de a alege un transport printr-un serviciu cu livrare economic sau prioritar, cu deschidere colet, sau de a renunta la anumite produse comandate;
  • Comenzile primite in weekend si zilele de sarbatori nationale, vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare;
  • Data si ora livrarii sunt stabilite independent, de catre firma de curierat;
  • Plata se face in numerar la primirea coletului;
  • Curierii si autoritatile competente au dreptul de a deschide coletul predat curierului inainte de livrare;
  • Cand se opteaza pentru deschidere colet, acesta se poate inspecta doar vizual pentru maxim 5 minute de la sosirea curierului, conform termenilor si conditiilor impuse de firmele de curierat;
  • Costul pentru coletele peste 1 Kg, se adauga 1 RON fara tva la fiecare Kg extra;
  • Greutatea ce se va lua in calcul va fi cea mai mare dintre greutatea fizica si greutatea volumetrica. Greutatea volumetrica se calculeaza astfel: Lungime (cm) x Latime (cm) x Inaltime (cm) / 6000
  • Serviciul de transport prioritar este valabil in anumite localitati in care firmele de curierat pot asigura serviciul;
  • Livrarile se fac de luni pana vineri intre orele 9-18;
  • In situatia in care firmele de curierat nu pot livra un anumit produs din cauza ca nu au acoperire pentru acea zona, sau din alte motive contractuale, este posibil sa se livreze coletul prin alta firma de curierat;

 

Politica de retur:

  • Produsele returnate trebuie sa fie insotite de toate documentele aplicabile care au insotit expeditia si anume: factura, declaratii de conformitate, certificate de garantie, manualele de utilizare si instructiuni de montare – unde este cazul;
  • Produsele defecte sau incomplete se vor anunta in termen de 24h de la primirea coletului pe email sau telefon;
  • Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, nici produsele utilizate in conditii neadecvate, sau care prezinta loviri, rupturi, ciobiri, modificari fizice, socuri electrice, socuri mecanice, deformari, interventii software/hardware, stare de umiditate, deteriorate in timpul transportului, piese lipsa;
  • Nu se admit pentru retur, din initiativa cumparatorului, produse care au fost folosite, care prezinta zgarieturi, loviri, rupturi, ciobiri, modificari fizice, socuri electrice, socuri mecanice, deformari, interventii software/hardware, stare de umiditate, deteriorate in timpul transportului, cu inscrisuri si/sau etichete aditionale lipite pe ambalaj sau produs, ambalaj in alta stare decat nedeteriorat si curat, piese lipsa, sau produsele care au fost deja montate;
  • Nu se admit pentru returnare produsele si accesoriile care intra sub incidenta protectiei sanatatii sau din motive de igiena (ex: pompe de san, lingurite), chiar daca ambalajul este sigilat.
  • Costurile de transport asociate produselor returnate din cauza defectelor sau incomplete, vor fi suportate de catre vanzator/furnizor;
  • Produsele care se returneaza din initiativa cumparatorului, trebuiesc preautorizate cu confirmare pe email de catre vanzator, iar in urma preautorizarii se va informa consumatorul adresa destinatarului, pentru a putea prelua in siguranta coletul;
  • Produsele returnate pentru garantie se vor trimite direct la firma care asigura garantia. In cazul lipsei acestor informatii, va rugam sa ne contactati pe email pentru detalii;
  • Costurile de transport pentru retururi, din initiativa cumparatorului, sunt suportate de catre cumparator;
  • Pentru un produs, trimis in garantie, care dupa verificare este conform sau nu indeplineste conditiile de garantie, si nu se justifica garantia, se poate percepe o taxa de 40 RON pentru serviciul de constatare precum si plata transportului dus-intors;
  • Produsele returnate si verificate sa indeplineasca conditiile de garantie, vor fi reparate sau inlocuite cu un produs similar ca pret si caracteristici tehnice, iar cumparatorul va fi consultat in aceasta decizie;
  • Pentru produsele care au fost livrate cu piese lipsa, din motive necunoscute, se vor trimite piesele lipsa, sau va fi inlocuit produsul, costurile asociate nefiind imputabile cumparatorului;
  • Coduri de vouchere si discount-urile nu se returneaza;
  • Pentru retur, din initiativa clientului, de pe comanda cu transport gratuit, se va returna suma aferenta produselor, retinandu-se o valoare egala cu suma din factura specificata ca discount transport, chiar daca se returneaza toate produsele sau doar o parte din comanda;
  • Cadourile trebuiesc returnate impreuna cu produsul comandat;
  • Produsele cu defecte de fabricatie sau cu specificatii diferite fata de cele comandate, ori livrate gresit, se vor inlocui la cererea oricarei parti contractuale, costurile de transport revenind vanzatorului/furnizorului. Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului sau rambursarea integrala a sumei platite pentru produse, in cazul in care sunt in conditii optime de retur, conform conditiilor din aceasta pagina;
  • Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor; Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator;
  • Orice deteriorare a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre cumparator la receptionarea produselor deteriorate/modificate;
  • Descrierile, caracteristicile si pozele produselor comercializate pe site au caracter orientativ si nu reprezinta o garantie ca produsul final reflecta in totalitate informatiile prezentate pe site.

 

Orice situatie referitoare la transport, garantie si retur se clarifica telefonic sau pe email pentru identificarea unei solutii acceptabile de ambele parti.